Ik vind de felle neon kleur ook wel passen bij het holografische. de bliksem schicht misschien iets minder. maar er zit nu wel meer dynamic in en ik zie het al bewegend voor me.
onderwerp ‘identiteit’ vanuit verschillende kanten doelgroep kinderen8 tot 10 jaar minimaal 2 soorten media eventueel interactief magazine-vorm typografische elementen en bewegend beeld plan van aanpak voor het proces van het bedenken en uitvoeren van het product en daarna... een campagne werken in een redactie met een eigen functie en verantwoordelijkheid, proeven in de keuken van een ‘televisieredactie’ formatontwikkeling, vernieuwing, experiment
Functie Verdeling
Creatief Producent: Jorge Eindredactie: Elloreen & Giuseppe Art Director: Giuseppe Vormgevers: Alain & Marthijn Itemmakers: Dalila, Yvonne, Sylvia, Hanh, Paul & Rens Research: Yvonne & Rens Techniek: Hanh Camera: Paul
Nice,
BeantwoordenVerwijderenheeft veel meer pit en niet zo plat.
Ik vind de felle neon kleur ook wel passen bij het holografische.
de bliksem schicht misschien iets minder. maar er zit nu wel meer dynamic in en ik zie het al bewegend voor me.
Gradient in de bliksemschicht is kut
BeantwoordenVerwijderenKan of de zelfde kleur als in het logo, roze, of kan in grijstinten, of de zelfde kleur als de wolken.
Outerglow van de bliksem kan ook weg, maar voor de rest top. Het wolkje deed bij mij ook gelijk denken aan een gedachtenwolkje.
Ik stem voor..
De roze glow op de text moet echt weg! Dat maakt het er niet mooier op.
BeantwoordenVerwijderenDe wolk vind ik wel vet moet ik zeggen!
Die bliksemschicht was eigenlijk meer als grapje bedoeld :-)
BeantwoordenVerwijderenMaar hij werkt wel....
BeantwoordenVerwijderen