Notulen/Bijeenkomst (20-04-2009)
Ten eerste wil ik even vermelden dat het niet een volledige notulen bevat maar kernzinnen definitieve uitspraken.
Aanwezigheid:
Iedereen
Yvonne was iets later vanwege haar werk.
Proces conceptualisatie:
3 aspecten die wij belangrijk vinden bij identiteit:
• Uiterlijk
• Innerlijk vormen van je kundigheid
• Innerlijk vormen van je mening
Doel:
Kinderen op een speelse manier hun identiteit doormiddel van hun kundigheid laten ontdekken.
Belangrijk:
- De erkenning van een kundigheid. (Hoeft niet per definitie een passie te zijn.)
- De kinderen zullen zich moeten indelen aan de hand van een lijstje. Dit lijstje zal bestaan uit 10 onderdelen.
- Voor kinderen van 8-10 jaar is zijn of haar kundigheid een belangrijke houvast hoor hun identiteit. ( dit is gebleken uit ons onderzoek)
- Het staat niet per definitie vast waar je goed in bent maar hier kun je je in ontwikkelen en in groeien.
Boodschap/stelling:
Je kiest voor je eigen kundigheid.
Audiovisueel magazine:
Waarom een e-paper beter is.
De fysieke kundigheden kunnen getest worden op het medium.
1 kundigheid word gerealiseerd als pilot. Er komen uiteindelijk 10 onderdelen. Onze keus licht nu op sport. Deze keus is gemaakt omdat we dan de fysieke interactie tot het uiterst kunnen testen.
Volgende vergadering:
WO (22-04-2009) 13.00 volgende vergadering. Verzamelen in de aula of voor op het gras. Hangt af van de tempratuur.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten